Hoe upload ik een DVD van 90minuten op mijn tijdlijn van facebook?

Ik heb het al eens geprobeerd. Maar de film stopte na 30 minuten. Stilstaand beeld.

7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

De maximale groote van een video op facebook is 4 GB en de maximale lengte is 120 minuten.
Als de DVD dus groter is dan die 4 GB zal je hem moeten converteren naar een ander formaat.
Bronnen: