hoe verwijder ik negatieve review op facebook?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Staan er onwaarheden of onjuistheden in de review? Hoogstwaarschijnlijk zul je pech hebben, en kun je geen negatieve review verwijderen, omdat het niet verboden is door de wet (zolang het de waarheid is).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je wat specifieker zijn? Waar staat die review bijvoorbeeld op Facebook?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De review staat op een bedrijvenpagina, die gelinkt is aan de beheerder. De beheerder kan de reviews niet zien, laat staan er op reageren. Heel vervelend!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan het dat de beheerder de reviews niet kan zien van zijn eigen bedrijvenpagina? Of begrijp ik nu iets verkeerd?

Het beste antwoord

Met Facbook is het kiezen of delen. Of je moet alle revieuws verwijderen, of je laat ze allemaal staan. Hier is helaas geen middenweg in.

Om al je revieuws te verwijderen ga je naar je profiel pagina ---> pagina informatie ---> Ades sectie ----> verwijder de map.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaan het proberen, ben benieuwd! Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Enige nadeel is dat ook je adres verwijderd moet worden. Maar wellicht kan ik dat later weer toevoegen. ;-)