Dat kan, je mailadres is universeel en kun je op elk apparaat dat verbinding heeft met Internet gebruiken. Gewoon je huidig mailadres opgeven in het mailprogramma als daar om gevraagd wordt / je moet inloggen. Geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet dan wel opletten dat de mail op de server moet blijven staan anders kun je mail die je met het ene apparaat ophaalt niet meer zien op het andere apparaat.