Kun je op Youtube zoeken op welke onderwerpen je hebt gereageerd?

Ik ben op zoek naar een onderwerp waarop ik een week of 2, 3 heb gereageerd. Ik heb op mijn naam gezocht, maar dat leverde niets op.

(Op Facebook is er de 'history' button, en dan zie je waar je iets heb gepost, maar die mogelijkheid heb ik niet kunnen vinden op Youtube.)

Ik begin nu te denken dat het niet kan, en 'Goeievraag' is mijn laatste hoop?

Groet,
Milli.

Toegevoegd na 2 minuten:
"...een week of 2, 3 heb gereageerd." moet natuurlijk zijn "....een week of 2, 3 GELEDEN heb gereageerd."

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Volgens mij is je youtube account gelinkt aan je gmail account.
Als je door je gmail berichten scrollt, kan je (waarschijnlijk) een bericht vinden waarbij iemand op je reactie heeft gereageerd, een echte optie om je reacties terug te vinden is er (nog) niet, vele andere mensen ervaren dit probleem ook.

Een ander optie is om te gaan naar je geschiedenis en vervolgens naar zoekresultaten te gaan, daar kun je exact vinden wanneer je iets hebt opgezocht en van daaruit kan je weer naar de video gaan waarbij je je herinnert waarop je gereageerd hebt.
(video's waarop je hebt gereageerd maar niet hebt opgezocht komen niet in de zoekresultaten te staan)

Het is een zekere klus, het probleem ligt echter bij youtube, zij moeten een functie maken om dit zorgvuldiger te maken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Werkt! Binnen 10 seconden heb ik het gevonden! Ik zou daar nooit aan hebben gedacht, dat het opzoekbaar was via gmail omdat het het zelfde account is. Heel erg bedankt! Groet,
Milli.