Als een volger op instagram een andere foto liked van bijv een vriend die zijn profiel op privé heeft staan,kun je de like dan in je eigen lijst zien?

Beetje omslachtige vraag misschien. Maar stel; ik heb een vriendin en ik zie dus de likes van die vriendin op instagram op foto's van haar vrienden. Stel een van die vrienden van haar heeft profiel afgeschermd staan. Kan ik dan toch in mijn lijst de foto zien van dat afgeschermde profiel omdat mijn vriendin die heeft geliked? Of komt de foto dan überhaupt niet in mijn lijst te staan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

nee, want prive is echt prive en je hebt dus niet toegang tot die afbeelding....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel!