Waarom kan ik op me mobiel niet meer op youtube kanalen abboneren?

op me laptop kan het nog wel

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb een blackberry en gebruik de youtube app niet. Maar met de youtube app van blackberry wordt je gewoon naar de site gestuurd (het is niet echt een app)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Of het kan met de Youtube-app weet ik niet, anders zou je misschien gewoon naar www.youtube.com kunnen gaan in de browser van je mobiel en dan proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De youtube app is niet in staat om kanalen te laten zien. Je kan echter wel de kanaalnaam intypen en dan zie je alle video's van dat kanaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk komt het omdat de app het niet ondersteund.