Hoe verwijder ik video's van YouTube zonder gegevens?

Ik heb een oud YouTube account, waarvan ik (denk ik) het email adres wel weet, en de gebruikersnaam, maar het wachtwoord niet. Hoe kan ik die video's alsnog verwijderen? Alvast bedankt

Toegevoegd na 55 seconden:
Het gaat om video's van vroeger die ik wil wissen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.3K
Utrecht
7 jaar geleden
Als je het wachtwoord niet meer weet kan je altijd een herstelwachtwoord naar je emailadres laten sturen (dat bij je account hoort).

Antwoorden (2)

Je kunt het wachtwoord opnieuw instellen als je telefoonnummer vroeger gekoppeld was aan je Google (YouTube) account ( http://www.hoedoen.be/google-account-wachtwoord-vergeten ). Als je een nieuw wachtwoord hebt kun je eenvoudig met het account inloggen en de video's verwijderen ( https://www.youtube.com/watch?v=72wX2ZQS33c ).

Toegevoegd na 24 minuten:
Als het goed is kan je het ook naar je e-mailadres laten sturen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De beste optie is om je wachtwoord opnieuw in te stellen, en via je telefoon in te loggen, via je telefoon kun je gewoon op ''mijn videos'' drukken, dan op die 3 puntjes naast de video, dan staat er tussen ''verwijderen'' ;)