waarom is mijn Instagram account nog steeds te zien ondanks dat ik het verwijderd heb?

ik heb mijn Instagram account verwijderd en toch blijf je het account zien. Je kunt het aantal volgers en degene die je volgt zien maar je kunt niet zien wie het precies zijn.
Ik heb mijn account verwijderd met mijn mobiel.

Bedankt voor de hulp alvast!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
20K

Antwoorden (1)

Omdat je het account niet per telefoon definitief op kunt zeggen, maar eerst nog op een computer naar de homepagina van Instagram moet gaan: instagram.com.
Meld je daar aan en klik rechtsboven op je gebruikersnaam. Klik op de link om je profiel te bewerken. Aan de onderzijde van die pagina staat de knop "Ik wil mijn account verwijderen". Daar klik je op. Vervolgens per je verplicht om de reden waarom je wilt opzeggen aan te geven. Daarna vul je opnieuw je wachtwoord in en klikt voor de laatste keer op "Verwijder mijn account". Daarmee is het definitief weg, en zullen de foto's die erop stonden voorgoed verdwenen zijn (dus het is aan te bevelen daar eerst een backup van vast te leggen). Ook kun je de accountnaam die je had nooit meer gebruiken.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
beste Amadea, dank je voor je reactie! wanneer ik op instagram.com mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul, krijg ik te zien: "Dit account is niet actief."
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
wanneer ik op instagram.com mijn gebruikersnaam en wachtwoord invul, krijg ik te zien: "Dit account is niet actief."
Amadea
7 jaar geleden
Sorry voor het late reageren. Sinds er geen notificaties worden verzonden is het erg lastig om te ontdekken dat iemand heeft gereageerd.... Je moet het account dan eerst heractiveren. Dat doe je door je gewoon weer aan te melden op instagram.com
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je Amadea dat je weer terug reageert, ik waardeer het enorm. helaas ook dat werkt niet, ik krijg dan te zien: "Je wachtwoord is onjuist. Controleer je wachtwoord."