Hoe kan ik de startpagina wijzigen?

Ik had een maand geleden bij Google Chrome google.nl nog als startpagina. Nu heb ik opeens http://www.searchbrowsing.com/ als startpagina. Ik heb echt alles geprobeerd om het te wijzigen bij instellingen maar het lukt maar niet. Weet iemand hoe het moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Dan heb je waarschijnlijk een programma geïnstalleerd of een virus waardoor je die pagina als startpagina hebt.
Ik zou gebruik maken van dit:http://pchelper.nl/hulp-bij-malware-virussen-40/stappen-die-je-moet-doen-voordat-je-4403/. Heeft bij mij geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms word je besmet door een webpagina zelf,al gebeurd dat niet zo vaak. Ik zou je probleem posten op het forum hierboven en het stappenplan volgen. Het lijkt me dat je zoiets onder de leden hebt omdat lees dat je je startpagina gewoon niet kan veranderen.
Dit is het juiste antwoord:

Stap 1:
Rechtsboven in je beeld onder het kruisje staat een moersleuteltje. Klik daar op.

Stap 2:
Je ziet het tabblad uiterlijk met daaronder 'Knop startpagina weergeven'. Vink dit aan

Stap 3:
Als je dit hebt aangevinkt komt er je startpagina onder te staan met hier achter in het blauw 'wijzigen. Klik hier op.

Stap 4:
Er komt iets tevoorschijn met twee opties: 'gebruik de pagina 'nieuw tabblad'' en de optie 'deze pagina open' met daarachter je startpagina. Hier kun je de URL dus wijzingen. Haal dus voor jou 'http://www.searchbrowsing.com/ weg en typ hier je gewenste pagina.

Dit moet helpen, ik gebruik google chrome zelf ook.

Toegevoegd na 1 dag:
Sorry tussen stap 1 en stap 2 moet staan: Klik op instellingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
fremar
11 jaar geleden
stap 2 moet zijn ga naar instellingen
Het kan eventueel ook nog zijn dat je een verkeerde plug-in of add-on geinstalleerd hebt. Je moet even bij je geinstalleerde add-ons en plug-ins kijken en dan even kijken wat daar tussen staat. Je kan dan de verdachte verwijderen, verder moet je ook nog even bij je geinstalleerde programma's kijken in je configuratie scherm of je daar misschien iets verdacht tussen ziet staan.

Je kan ook een systeemherstel uitvoeren als er echt geen andere uitweg meer mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je PC is besmet met een Trojan/Malware. In Windows Configuratie Programma's bij programma verwijderen zoeken naar een programma van Search Core Systems en dit verwijderen. Je kunt ook een Anti Malware programma gebruiken: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Verder is het aan te raden je PC goed te beveiligen met een goede Gratis Virusscanner http://www.testgoed.nl/gratis-virusscanner