Wat te doen als er: er is een probleem met je verzoek, verschijnt als je wilt inloggen op instagram?

Als ik op de app inlog gebeurt er dit, ww wijzigen lukt niet, net als opnieuw downloaden of opnieuw opstarten. Wie weet raad?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
28.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo heeft u dit nog steeds zo niet hoe is het weg gegaan? Ik heb het namenlijk nu ook!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja heb hier ook last van, heeft iemand oplossing?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Kan iemand aub helpen? Heb hetzelfde probleem in de instagram app
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb de zelfde probleem kan iemand alsjeblieft mij helpen?

Antwoorden (2)

Op internet is deze foutmelding meerdere keren terug te vinden, en deze meldingen gaan ook al een aantal jaren terug. Een directe oplossing is zo niet te vinden.
Wel heeft Instagram een helppagina, die ik als bron hierbij toevoeg. En als eerste stap, voor een mogelijke oplossing, is je telefoon een keer helemaal uitzetten.
Mijn advies is daaroim, zet je telefoon een keer helemaal uit. Als dat niet lukt, kan je ook kijken of Facebook wel goed werkt. Dat is hetzelfde account. Mogelijk help het starten van Facebook bij het oplossen van deze storing.
En anders verwijs ik je naar de helpsite van Instagram en Facebook.
5 jaar geleden
Er staan handige filmpjes op youtube die voor sommige mensen werken! Jammer genoeg werkte al die oplossingen niet bij mij. Echter heb ik na maanden eindelijk het probleem gevonden. Het ligt niet aan Instagram maar aan Apple. Er zit een soort van bug in het systeem waardoor hij nooit wil inloggen op Instagram. Ook als je dan met een reservekopie werkt wordt het overgezet naar je nieuwe apple telefoon.

De enige oplossing die er dan is, is je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dat lijkt erg ongunstig maar als je alles in de Icloud opslaat moet het goed gaan! Ook hierbij moet je niet werken met een reservekopie want dan blijft het probleem zich voor doen. Ik had mijn foto's en whatsapp geschiedenis opgeslagen op de Cloud en verder wou ik niks onthouden omdat ik overal gewoon inlogcodes van heb. Toen mijn hele Iphone gewist en weer opgebouwd vanaf 0. Toen kon ik gelukkig weer inloggen op Instagram.

Hopelijk kunnen mensen iets hiermee!