Hoe zorg je er op Facebook voor dat iedereen je profiel kan bekijken?

Inclusief in je vriendenlijst kan kijken en alle berichten op je tijdlijn? Dus dat het voor iedereen zichtbaar wordt (niet alleen voor vrienden / vrienden van vrienden).

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Wel goed nadenken over wat je post, want je toekomstige werkgever kan dit ook zien.

Antwoorden (1)

Een paar stappen:
- Open Facebook
- Klik op het slotje bovenaan in de taakbalk ('Privacysnelkoppelingen')
- Selecteer 'Wie kan mijn inhoud zien?'
- Druk op de knop bij 'Wie kan mijn toekomstige berichten bekijken?'. Als daarbij staat: 'Vrienden', dan wijzig je die selectie in 'Openbaar'.

Toegevoegd na 2 minuten:
In plaats van 'Vrienden' kan bij die knop ook 'Alleen ik' staan. In beide gevallen wijzig je de optie naar 'Openbaar'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er staat geen Openbaar bij die opties.. Alleen ''Alleen ik'', vrienden, vrienden van vrienden, en mensen die in de buurt van mijn stad wonen.. En hoe zorg je er dan voor dat iedereen in mijn vriendenlijst kan kijken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer eens het volgende:
- Ga weer naar het slotje
- Ga nu naar de optie 'Bekijk meer instellingen' (helemaal onderaan)
- Nu zie je ook weer de optie 'Wie kan mijn inhoud zien'? Bij mij kan ik dat ook hier aanpassen naar 'Openbaar'. Misschien bij jou nu ook? Of zie je dan hetzelfde als net?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee dat heb ik niet.. Misschien omdat ik nog minderjarig ben?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wilde je dat niet vragen, maar dat zou inderdaad goed kunnen. Ik kan me goed voorstellen dat Facebook die optie niet kent voor minderjarigen in verband met veiligheid. Tja, dan kan ik verder weinig voor je betekenen, helaas..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Alsnog bedankt!