Kan je meerdere Adsense acc's aanmaken op 1 Adres ?

Ik heb een google youtube account en ik wil graag inkomsten genereren ,
Helaas kom ik niet meer op me eigen Adsense omdat het volgens youtube nog gelinkt is aan een bestaand acc. Wat ik allang heb verwijderd.

Nou dacht ik dus zou het ook kunnen dat ik zeg maar gegevens (adres naam etc.) van een naaste of iemand die op hetzelfde adres woont, gebruik voor me youtube kanalen.

nou denk ik wel dat het kan maar me gegevens op youtube/google zijn wel hetzelfde (me naam etc.) ik word er behoorlijk verwarrig door , je kan ze ook niet bereiken.

alvast bedankt

8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je kan 2 adsense accounts op 1 adres registreren, geen enkel probleem. want meerdere bedrijven zitten bijvoorbeeld in 1 pand.