moet ik altijd de laatste update van whats'app downloaden. over de laatste update schijnen nogal veel klachten te zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wat zijn de nadelige gevolgen als ik whats'app niet update.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Ik vind de nieuwe update juist prima, heb er geen problemen mee. Je bent niet verplicht de update te downloaden, maar bij sommige app's is het zo dat je ze na verloop van tijd niet meer kunt gebruiken zonder ze te updaten; het zou zomaar kunnen dat dat bij Whatsapp ook zo is. De bugs/fouten die erin zitten, zullen d.m.v. nieuwe updates wel opgelost worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je ben nooit verplicht een app te updaten, dus als je whatsapp nu niet updatet zal dat een nadelige gevolgen hebben. De app blijft gewoon zoals die nu is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nieuwe update is inderdaat nogal irritant. Hij is heel anders dan de vorige versie.
Updaten hoeft niet, maar als je te vaak niet update dan stopt wapp ermee (uit ervaring...) heb toen 4 weken geen wapp gehad...