Hoe krijg je de highlightbalk (die aan de rechterkant staat) van facebook terug?

Ik heb per ongeluk op de knop ' zijbalk verbergen' gedrukt, waardoor de zijbalk wegging. Nu probeer ik deze terug te krijgen, maar hier zie ik nergens een knop voor. Rechtsonderaan is enkel nog een balk met 'chat' te zien. Als ik hierop klik zie ik mijn vrienden op de chat. Als ik hier op instellingen druk, kan ik alleen zaken veranderen die met de chat te maken hebben.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Op het moment dat je de knop met chat aanklikt, komt die dan volledig aan de rechterkant te staan, of meer als een soort popup vanonder? Probeer anders eens je cookies te verwijderen en je scherm gemaximaliseerd (dus zo groot mogelijk) te zetten en dan opnieuw in te loggen. Dat zou moeten helpen!