hoe kan ik zien op Facebook wat ik allemaal heb aangeduid met "vind ik leuk"?

Met die reclametjes op Facebook klik ik al snel eens op "vind ik leuk". Maar nu wil ik daar schoon schip in maken, en alleen leuk vinden wat ik ook echt leuk vind.
Maar hoe geraak ik bij die "vind ik leuk"-s? In de vorm van een lijst, bedoel ik, waarbij ik ook kan aangeven wat ik niet meer leuk vind.

7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Gaat het om posts die je hebt geliked, of om pagina's?

Antwoorden (1)

Lastig... Een echte lijst is er volgens mij niet. Wat je kan doen is onder instellingen te klikken op het "activiteitenlogboek". Misschien heb je daar wat aan.