mag ik mijn iban- en bic code samen met identiteit kopie doorsturen naar een site?

op hopa.com heb ik geld verdient,nu wil ik dat laten uitbetalen,maar vragen ze mijn iban- en bic code + kopie van mijn identiteitskaart erbij,mag dat? of plunderen ze dan mijn bank?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Kopie van ID kaart is NOOIT nodig voor uitbetaling van geld. Volgens mij dikke oplichters!

Antwoorden (1)

Ik heb even gezocht naar hopa.com, en mijn computer en antivirusprogramma geeft een rood waarschuwingssignaal, dit wil zeggen dat de site niet veilig is of dat het misbruik maakt van hun 'klanten'.
Het is helemaal geen veilige site volgens WOT (Web On Trust).