Kinderen en account op Skype: door je aan te melden verklaar je dat je meerderjarig bent volgens de normen van het land waar jij woont (in Nederland is dat vanaf de leeftijd van 18 jaar), of dat je geldige toestemming hebt van een ouder of voogd. Als je dit artikel niet begrijpt mag je geen Skype-account maken voordat je aan een ouder of voogd om hulp hebt gevraagd.

Indien u ouder of voogd bent van een minderjarige die een Skype-account maakt, aanvaardt u de voorwaarden in naam van de minderjarige en bent u verantwoordelijk voor het toezicht op uw minderjarige kind tijdens het gebruik van het Skype-account, ongeacht of het account van de minderjarige al is geopend of later wordt gecreëerd.
Amadea