Mijn registratie bij Netflix is niet helemaal voltooid. Kunnen ze na de gratis proefmaand toch nog geld afschrijven?

Ik wilde me vandaag registreren bij Netflix voor de gratis proefmaand. Nou ging alles goed, tot ik de melding kreeg dat er een fout was opgetreden, en ik denk nu dat dat komt omdat ik nog geen 18 ben. Ik heb er daarna niks meer aan gedaan, maar was wel al zover dat ik mijn bankgegevens had ingevuld. Ik kan me nu ook niet inloggen omdat de registratie niet helemaal compleet is, maar kunnen ze na die proefmaand toch nog maandelijks geld gaan afschrijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet in elk geval even contact met Netflix opnemen.

Het beste antwoord

Het ligt niet aan je leeftijd, maar er is iets waarschijnlijk fout gegaan. Gewoon even bellen met netflix.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeker weten? Want je moest wel aangeven dat je 18 was maar als je je bankgegevens invult kunnen ze natuurlijk zien dat dat niet zo is..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze kunnen niet via je bankgegevens zien hke oud je bent. Ik ben zelf 17 en heb ook netflix.