Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn registratie bij Netflix is niet helemaal voltooid. Kunnen ze na de gratis proefmaand toch nog geld afschrijven?

Ik wilde me vandaag registreren bij Netflix voor de gratis proefmaand. Nou ging alles goed, tot ik de melding kreeg dat er een fout was opgetreden, en ik denk nu dat dat komt omdat ik nog geen 18 ben. Ik heb er daarna niks meer aan gedaan, maar was wel al zover dat ik mijn bankgegevens had ingevuld. Ik kan me nu ook niet inloggen omdat de registratie niet helemaal compleet is, maar kunnen ze na die proefmaand toch nog maandelijks geld gaan afschrijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet in elk geval even contact met Netflix opnemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt niet aan je leeftijd, maar er is iets waarschijnlijk fout gegaan. Gewoon even bellen met netflix.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeker weten? Want je moest wel aangeven dat je 18 was maar als je je bankgegevens invult kunnen ze natuurlijk zien dat dat niet zo is..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze kunnen niet via je bankgegevens zien hke oud je bent. Ik ben zelf 17 en heb ook netflix.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding