hoe kan je veel twitteraccounts aanmaken?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
tinus1969
8 jaar geleden
Waarom zou je dat willen? Let even op de gebruiksvoorwaarden, of de reden dat je veel accounts wil wel daarmee in overeenstemming is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
free follows geven aan mensen @tinus1969
tinus1969
8 jaar geleden
@zulbiyeex ik snap je niet.

Antwoorden (1)

Om een Twitter account aan te maken heb je alleen een geldig email adres nodig. Je kan oneindig veel email accounts maken dus ook zoveel Twitter accounts als je zelf wil.

Bij het registeren op Twitter voer je een willekeurige naam in, je email adres en een wachtwoord. Vervolgens heb je de keus een telefoonnummer aan je account te linken en kies je een gebruikersnaam. Dat is alles.