Hoe kan ik mijn facebook koppeling met spotify weghalen?

Ik heb mijn spotify een week geleden gekoppeld aan facebook, maar ik toch vind ik het niet prettig dat iedereen kan zien wat ik luister. dus nu wil ik mijn spotify gewoon weer als de oude hebben, zonder dat facebook eraan verbonden zit. Hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat niet bij de instellingen van spotify?

Het beste antwoord

Op computer:
1. Open Spotify;
2. Klik bovenaan op 'Bewerken' > 'Voorkeuren...';
3. Vink (onder 'Activiteit delen') 'Op Facebook laten zien waar ik naar luister' uit.

Mobiele applicatie:
1. Open Spotify;
2. Ga naar de instellingen;
3. Klik op 'Tonen op Facebook'

Via Facebook:
1. Ga naar: https://www.facebook.com/settings?tab=applications
2. Klik bij 'Spotify' op het kruisje en bevestig met 'Verwijderen.'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij moet dat via het 'app center' in je facebook profiel. Kies daar voor 'je apps' en klik op het kruisje bij Spotify.