Dit gaat helaas niet als je het oude exemplaar niet hebt. Maar als je de oude foto wel nog hebt kan je bijvoorbeeld met photoshop programma’s de witte randen verwisselen met wat er vroeger op de foto stond.

-Michiel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@michiel4321 Ik weet niet of je mijn vraag goed begrepen hebt. Ik bedoel dat als je een foto op instagram hebt staan, en boven en onder deze foto een dikke witte rand hebt, of dat je deze weg kunt halen. Dus net zoals je je reactie aan kan passen, dat je ook een stuk van je foto weg kan snijden, en dus je foto daarmee aanpast terwijl hij op instagram blijft staan. Is hier iets van een speciale app voor of zoiets?