Kan ik met vodafone op het gratis wifi hotspot bij mc donalds? of op een kpn hotspot?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij McDonalds kan je met elke telefoon met wifi internetten (gaat niet via het telefoonnetwerk). Voor de KPN-hotspots heb je een abonnement nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Mc donald's mag je internetten zolang als je wilt, als je maar iets (kleins) koopt, maar bij KPN hotspots moet je abbonement ervoor nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je provider (Vodafone, KPN, enz.) heeft niets te maken met Wi-Fi.
De Wi-Fi in de McDonald's is gratis (dus voor iedereen; ongeacht je provider). Wanneer je bent verbonden, moet je je browser openen om wat voorwaarden te accepteren.
De Wi-Fi hotspots van KPN daarentegen zijn niet gratis. Nadat je met zo'n hotspot bent verbonden, moet je (net als bij de McDonald's) je browser openen. Daarna zal je moeten inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord (die je moet kopen).