Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geblokkeerd op facebook, opnieuw aanmelden lukt, daarna foutmelding 500. Hoe op te lossen?

Ik ben sinds een aantal dagen 'geblokkeerd' op facebook omdat facebook denkt dat ik gehackt ben. Ik krijg deze melding regelmatig (ondanks alle veiligheidsmaatregelen die ik heb genomen).

Ik moet een proces doorlopen waarbij ik foto's van vrienden herken. Ik herken alle foto's/vrienden en doorloop het proces op de juiste manier.

Als ik de melding krijg dat ik weer toegang heb tot mijn account en op OK klik krijg ik de foutmelding: 500.

Ik kan dan dus weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik heb verschillende internetproviders geprobeerd & ook op mijn telefoon is aanmelden op facebook niet meer mogelijk.

Ik heb al op internet gezocht en overal staat dat het een fout van facebook is. Klopt dat?

Hoe kan ik dit oplossen?
Valt dit op te lossen?
Hoelang duurt het voordat facebook deze fout herstelt?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden & hulp!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
884

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dat klopt, foutcode 500 is een internal server fout. Facebook is de enige die dit probleem kan verhelpen. Op het hoogste niveau van de site moeten rechten aangepast worden in het script. Je bent overigens niet de enige. http://allestoringen.nl/storing/facebook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding