Hoe verwijder ik een facebook-pagina? Dus niet mijn je hele account, maar een subpagina die ik voor een bedrijf heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had zelfde probleem. Kon het niet verwijdert krijgen. Uiteindelijk heb ik de betreffende pagina geheel leeg gemaakt. Vervolgens heb ik een nieuw account aangemaakt. Daarmee ben ik "vriend" geworden van die lege pagina . Dan kun je het beheer van die pagina overdragen aan die vriend (die je eigenlijk zelf bent) en dan ben je je connectie kwijt met het bedrijf. Je kan natuurlijk ook het beheer aan iemand overdragen die nog gebruik wil maken van die pagina. Héél omslachtig maar ik kon ook niks anders vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord! Ik ben er erg blij mee en heb je advies gevolgd. Ik kon ook geen andere manier vinden.