Hoe krijg ik reclame weg op mijn twitter?

Ik krijg opeens reclame tussen mijn Timeline, niet reclame van Twitter zelf maar een soort pop up.
Weet iemand hoe ik dit weg krijg?
- afbeelding is vervaagd vanwege privacy van anderen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Download en installeer en Ad-blocker:

https://chrome.google.com/webstore/detail/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan inderdaad een adblock downloaden, de witte plekken kan je verhelpen door de nieuwe versie adblock plus te downloaden.

Dit is wel nog een beta versie maar werkt voor mijn facebook en twitter perfect. De link naar adblock plus is vermeld in de bron.