Kun je een automatisch bericht op Facebook laten plaatsen?

Ik bedoel dan het volgende:

de meeste mensen kennen de e-cards van een aantal jaren geleden nog wel. Die kon je versturen en zelf aangeven hoe laat die bezorgd moest worden.

Kan dit met Facebook ook? Ik wil graag een berichtje sturen naar mijn vriend die morgenochtend vroeg op moet. Is het mogelijk om op Facebook een bericht te sturen en dat te laten "bezorgen" om bijvoorbeeld 5.30 uur?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Powergen
8 jaar geleden
Op iemands tijdlijn of als berichtje?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee want dan stuurt ie dat meteen, dat is dus niet de bedoeling....
Powergen
8 jaar geleden
Op iemand tijdlijn kan je wel laten vertragen hoor..

Antwoorden (1)

In de chat kan het niet, op de tijdlijn van iemand anders wel. Wanneer je daar een berichtje typt zie je onderaan het tekstveld verschillende icoontjes. Eén daarvan is een klok. Als je daarop klikt kan je, tot op de minuut nauwkeurig, instellen wanneer het bericht wordt geplaatst.