Hoe verwijder ik meedere berichten op mijn Facebook tijdlijn?

Hallo lezer,

Ik zou willen weten of het mogelijk is om tegelijk meerdere berichten van mijn tijdlijn te verwijderen.
Ik heb op internet wel programma's gevonden die in één keer alles verwijderen, maar ik wil enkel berichten van een bepaald tijdbestek verwijderen. Zoals bijvoorbeeld alle berichten in 2012.
Weet iemand of dit mogelijk is?

Groetjes,
Guido

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Die mogelijkheid is er, o.a. met Facebook Timeline Cleaner. Daarmee is het inderdaad mogelijk om gegevens van een bepaalde periode te verwijderen.

Verder kan je uiteraard ook handmatig de berichten verwijderen door op het v'tje rechtsboven bij ieder bericht te klikken en vervolgens verwijderen te selecteren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Pieter, Bedankt voor je reactie. Ik heb het gisteren hiermee geprobeert maar toen kreeg ik alleen de mogelijkheid om alles te verwijderen. Misschien heb ik het verkeerd gedaan, ik ga er vanavond op mijn gemak nog wel even naar kijken. Handmatig gaat wel heel lang duren omdat ik vroeger erg veel onzin plaatste op facebook! Haha
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ken het probleem ; veel spelletjes blijven bagger plaatsen op facebook (gelukkig alleen voor mezelf zichtbaar, maar dan nog) en handmatig verwijderen duurt elke keer weer een eeuwigheid. Helaas kan het niet sneller. Of je moet inderdaad ALLES wegdonderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoi Regen, Ik heb geen ervaring met dit programma maar vond de informatie via Google. Zelf verwijder ik de berichten meestal handmatig. Als je internet een beetje meewerkt, kan je met een kwartiertje zo'n 200 berichten verwijderen.
Succes!