Hoe kan ik op Facebook ervoor zorgen dat ik geen updates meer zie die mijn vrienden leuk vinden?

Meer dan de helft van mijn nieuwsoverzicht staat vol met updates en foto's die mijn vrienden leuk vinden. Ik hoef deze updates niet te zien omdat ik die mensen toch niet ken en niet overspoeld wil worden. Ik wil alleen updates en foto's zien die mijn eigen vrienden plaatsen. Hoe kan ik dit instellen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je alleen bepaalde personen wil dan moet je even in de startpagina zoeken naar die 'like acties' van je vrienden. Rechtsboven zie je een driehoekje waar je geloof ik 'ik wil dit niet zien' aan kan klikken.