Hoe kan ik 'bewijzen' dat ik eigenaar ben van mijn hotmail account?

Ik heb toen ik jong was een hotmail account aangemaakt met een geheime vraag zonder antwoord (tegen hacken) en een telefoon nummer dat niet bestaat. Nu mijn account geblokkeerd is omdat ik het vanaf een ander IP-adres vaker toegang zocht (nieuw werk) is het geblokkeerd. Echter kan ik niet genoeg gegevens aandragen om hotmail ervan te overtuigen dat ik toch echt de eigenaar van het account ben. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als jij een mail naat Hotmail stuurt met wanneer jij ongeveer je account aangemaakt heb, de oude wachtwoord en eventueel eerdere oude wachtwoorden, zelfs een aantal namen uit je mailcontacten was genoeg om hem terug te krijgen, maar dat was wel een jaar of 7 geleden. Of het nu nog zo is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is nog steeds ongeveer zoals Grijze zegt. Op de hotmail-pagina vind je een link in de geest van "wachtwoord vergeten?". Eén van de mogelijkheden is dat je een vragenformulier invult, die je met een muisklik naar Microsoft kunt sturen. Zij beoordelen dat dan en zij zullen je dan laten weten hoe je verder moet handelen.