wat ik op facebook binnenkrijg, wordt dat opgeslagen op de harde schijf?

Kan ik berichten definitief verwijderen of hoe werkt dat met Facebook?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, alles wordt opgeslagen bij Facebook zelf.
Als je je berichten wilt verwijderen:
- als je op de homepage bent rechtsboven op het chaticoontje drukken (tussen vriendschapsverzoeken en meldingen in)
- vervolgens krijg je al berichten. Druk vervolgens op alles weergeven
- rechtsboven staat "acties"
- daar kun je al je berichten verwijderen.

Hou er rekening mee dat het niet definitief verwijderd wordt. Voor jezelf is het niet meer zichtbaar maar voor Facebook zelf wel.

Toegevoegd na 2 uur:
Voor de duidelijkheid: berichten die je op Facebook plaatst, worden niet opgeslagen op je harde schijf.
Berichten die je van Facebook krijgt per e-mail, worden wel opgeslagen op je harde schijf. Deze blijven natuurlijk staan als je berichten op Facebook verwijdert.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ha, dankjewel, kon het eerder op goeietraag niet vinden...
Maar ik wil weten of al die berichten op mijn harde schijf blijven staan?
Als ik ze verwijder, zijn ze dan er van af?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ze blijven niet op de harde schijf van je computer staan, als je dat bedoelt...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Leuke verschrijving van me, 'goeietraag'......
En dankjewel pompiedom