hoe krijg ik whatsapp web op me tablet??

Als ik dan me tablet op web.whatsapp.com klik gaat die steeds naar whatsapp.com me telefoon en tablet zijn verbonden via het zelfde wif netwerk

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Je kan whatsapp web wel gebruiken op je tablet ga naar https://web.whatsapp.com/
Je komt dan op de website van whatsapp tik in chrome op de drie puntjes onder elkaar rechts boven in en zet een vinkje bij desktop versie opvragen.
Mu werkt de pagina wel en kan je de qr code scannen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je me zo link sturen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je naar die website die ik gaf gaat op je tablet en dan doet wat ik beschrijf werkt het dus de link staat er al
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

WhatsApp web is niet beschikbaar voor tablets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Wel via Bluestacks.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan wel, maar met een omweggetje.
Niet , tenzij je op / in je tablet een simkaartje hebt. Whatsapp werkt namelijk met telefoonnummers. en je tablet is geen telefoon. Je kunt wel via een omweg je huidige telefoonnummer opgeven voor je tablet, maar dan werkt het op je telefoon niet meer ; als je whatsapp gebruikt op twee apparaten, wordt het account geblokkeerd. Zorg dus voor een separaat (oud?) nummer voor de verificatie (dat je niet meer op een telefoon gebruikt, een oud prepaid nummer bijvoorbeeld).

Let op : je whatsapp-account op je telefoon is dan dus niet hetzelfde account als dat op je tablet ; op twee apparaten met het zelfde account Whatsappen blijft onmogelijk, Het is gewoon een "extra" account voor erbij.

In de link staat de precieze procedure beschreven, afhankelijk van wat voor tablet je hebt. Dat voert te ver om hier weer te geven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
klopt je kan Whatsapp maar op één apparaat hebben, of je telefoon of je tablet.