Kan ik iemand die ik niet als vriend op Facebook heb een persoonlijk bericht sturen?

Ik verstuur uitnodigingen voor mijn zus haar vrijgezelle feestje, dus ze mag dit bericht absoluut niet zien! Kan ik mensen die ik niet als vriend heb een privé bericht sturen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Bij sommige mensen kan het, dan staat er aan de rechteronderkant in de omslagfoto een knopje met bericht. Bij andere mensen kan het niet vanwege hun instellingen dan staat het knopje er niet. Maar bij de meeste kan het wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat varieert per persoon en hoe deze zijn prive instellingen heeft staan
het is niet echt betrouwbaar lijkt me, om het via facebook te doen
geen goed idee eigenlijk.
je hebt totaal geen controle over bij wie het nu echt terecht komt.
9 jaar geleden
Hangt af van de persoon.. Ik doe het regelmatig, maar heel af en toe heeft iemand dat knopje er niet bij staan en dan lukt het niet. Alleen wanneer een persoon jouw geblokeerd heeft wordt het echt niks. Dan vind je ze op Facebook trouwens ook niet eens meer terug.