Kan ik iemand die ik niet als vriend op Facebook heb een persoonlijk bericht sturen?

Ik verstuur uitnodigingen voor mijn zus haar vrijgezelle feestje, dus ze mag dit bericht absoluut niet zien! Kan ik mensen die ik niet als vriend heb een privé bericht sturen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij sommige mensen kan het, dan staat er aan de rechteronderkant in de omslagfoto een knopje met bericht. Bij andere mensen kan het niet vanwege hun instellingen dan staat het knopje er niet. Maar bij de meeste kan het wel.

Dat varieert per persoon en hoe deze zijn prive instellingen heeft staan het is niet echt betrouwbaar lijkt me, om het via facebook te doen geen goed idee eigenlijk. je hebt totaal geen controle over bij wie het nu echt terecht komt.

Hangt af van de persoon.. Ik doe het regelmatig, maar heel af en toe heeft iemand dat knopje er niet bij staan en dan lukt het niet. Alleen wanneer een persoon jouw geblokeerd heeft wordt het echt niks. Dan vind je ze op Facebook trouwens ook niet eens meer terug.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100