Hoe krijg ik ook een regenboogvlagje door mijn profielfoto op facebook?

Je ziet ze steeds vaker. Profielfoto's op Facebook met een regenboogvlagje erdoorheen vanwege solidariteit voor de HoLeBi gemeenschap in de wereld.

Ik wil dit ook maar hoe kun je dit doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Meld je aan bij Facebook en ga vervolgens naar facebook.com/celebratepride. Je huidige profielfoto wordt dan automatisch omgezet en je kunt er dan voor kiezen die afbeelding als profielfoto te gebruiken. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Photoshop kan veel. Foto in de ene laag. Vlag in de andere en dan de 'opacity' aanpassen naar gewenst niveau.