Ja, zo doe ik dat al tijden.
XBMC op laptop installeren, via HDMI kabel op tv en op de smartphone de XBMC afstandsbediening voor de laptop (werkt via wifi netwerk). Geen enkel probleem, werkt heerlijk.

Hoe:
XBMC installeren. Library kan je aanmaken (of gewoon film bestanden openen met XBMC)
HDMI kabel inpluggen en scherm delen (of overzetten).
XBMC remote control eventueel installeren via Play Store --> instructies volgen om aan te sluiten.

En gaan!
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een play store?
Thecis
9 jaar geleden
de Play Store is waar je met Android al je apps kan downloaden...