Als mijn Twitter privé is, maar ik beantwoord iemand, kan diegene mijn tweet dan zien?

Ik heb mijn account op privé op Twitter. Ik volg mensen, (die mij niet volgen of gewoon iemand die mij ook volgt) maar ik vroeg me dan dus af, als diegene een tweet heeft en ik wil er iets op beantwoorden, kan diegene dat dan zijn?

Toegevoegd na 36 seconden:
kan diegene dat dan ZIEN*

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja, degene kan dat lezen. Deze krijgt je twit te lezen in zijn timeline als hij je volgt of er staat een melding in het linkerrijtje en daar moet hij op klikken. Als diegene zijn melding via mail aan heeft staan, krijgt hij ook een melding via de mail.

Antwoorden (1)

Als jij reageert op een tweet van iemand anders kan diegene dat zien. Ook als hij of zij jou niet volgt en ook als jij hem of haar niet volgt.