Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn email is gehackt, dader(s) verspreid(t)/en wachtwoord en persoonlijke/vertrouwelijke informatie over mij! Kan de politie hen traceren?

Ik heb afwijkende IP-adressen, tijdstippen waarop is ingelogd. Daarbij al meerdere malen opmerkingen over of naar mij gehoord. Deze opmerkingen kunnen alleen door mijn email aangetoond worden. Wat kan ik hiermee? Allerlei mensen kijken me raar aan, roddelen, en lachen. Ik heb mijn accounts inmiddels weer veilig gesteld. Maar mijn eerbaarheid is al zwaar geschonden, ik kan amper nog over straat. Kan de politie de specifieke dader(s) traceren?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
698

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Stuur iedereen een mail waarin je uitlegt, wat er is gebeurd. Je hoeft je niet te schamen, dit kan iedereen overkomen. Loop ook al je wachtwoorden en verander ze, voor de zekerheid. Van de politie hoef je niets te verwachten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding