Kan ik de linkse kolom in het nieuwsoverzicht van Facebook verbergen?

Als je op je nieuwsoverzicht van Facebook komt staat er links een kolom met allemaal keuzemogelijkheden zoals Evenementen, Marketplace, Herinneringen, .. (zie foto). Kan ik deze kolom op één of andere manier verbergen, zodat deze niet meer wordt weergegeven?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Een element van een webpagina blokkeren gaat bijvoorbeeld met Adblock Plus of uBlock Origin. Dat zijn applicaties die je als extensie aan jouw browser toevoegt. Daarna klik je met de rechter muisknop op het te verwijderen element en je geeft aan dat je het wilt blokkeren. Daarna is in het vervolg dat gedeelte van de website blanco.
Amadea