hoe kan ik mijn instagram account verifiëren?

Hallo,
Ik heb een instagram account maar nu moet ik mijn telefoon nummer verifiëren maar telkens als ik mijn nummer invoer, en wat voor nummer ik ook invoer of op wat voor mannier dan ook, ze zeggen telkens kies ander telefoon nummer. Ik snap er niks van. Kunnen jullie helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb ook nog een ander account maar wat voor nummer ik ook gebruik ze doen het helemaal niet, de andere nummers die ik probeer te gebruiken zijn van mensen zonder een instagram account.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht omdat je het nummer al gebruikt voor een Instagramaccount en je maar één nummer mag gebruiken? Of heb je dat al geprobeerd?

Het beste antwoord

Ik denk dat je je nummer verkeerd hebt geschreven. Omdat Instagram internationaal is, moet je als je een Nederlands nummer hebt dit schrijven: +31 6 .. .. .. .. . Ik denk dat je hebt geschreven: 06-.. .. .. .. .

Ik denk dat ik hiermee je probleem heb opgelost. Succes! ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, ik heb elke manier geprobeerd die er is zoals +31 06 ..., +316... +3106... 316.... 3106.... 06.... 6... echt elke mogelijke optie.