Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn instagram account verifiëren?

Hallo,
Ik heb een instagram account maar nu moet ik mijn telefoon nummer verifiëren maar telkens als ik mijn nummer invoer, en wat voor nummer ik ook invoer of op wat voor mannier dan ook, ze zeggen telkens kies ander telefoon nummer. Ik snap er niks van. Kunnen jullie helpen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb ook nog een ander account maar wat voor nummer ik ook gebruik ze doen het helemaal niet, de andere nummers die ik probeer te gebruiken zijn van mensen zonder een instagram account.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht omdat je het nummer al gebruikt voor een Instagramaccount en je maar één nummer mag gebruiken? Of heb je dat al geprobeerd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je je nummer verkeerd hebt geschreven. Omdat Instagram internationaal is, moet je als je een Nederlands nummer hebt dit schrijven: +31 6 .. .. .. .. . Ik denk dat je hebt geschreven: 06-.. .. .. .. .

Ik denk dat ik hiermee je probleem heb opgelost. Succes! ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, ik heb elke manier geprobeerd die er is zoals +31 06 ..., +316... +3106... 316.... 3106.... 06.... 6... echt elke mogelijke optie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding