Kun je een google drive bestand delen met iemand die geen google drive heeft ?

Ik weet alleen een twitter adres. Als ik een bestand zo verstuur, krijgt diegene dan eerst de mededeling dat google drive installeren moet worden ? of krijgt ze een rechtstreekse link ?

9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt een bestand delen met iedereen, als je dan een link aanmaakt, kun je die doorgeven en kan die bekeken worden door iedereen die deze link heeft.
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
thnx precies wat ik wilde weten