hoe keur ik een volgverzoek op instagram goed?

Ik krijg op mijn Iphone vraag verzoeken van mensen die me willen volgen, maar ik vind nergens hoe ik die kan goedkeuren. Er werd me al verteld om op het ballonetje (met het hartje) te klikken maar daar vind ik niets terug. Verder gebruik ik geen privé-account dus begrijp ik in de eerste plaats niet waarom mensen moeten vragen om me te volgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hoeft er alleen opbte drukken, er verschijnt boven de profiel van diegene een kruisje (afwijzen) en een vinkje (accepteren) je zou dus o het vinkje moeten drukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je een volgverzoek weigeren? Dacht altijd dat dat niet kon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@MBS ik zie nergens kruisjes op vinkjes bij die personen.
@questionmark1 je kan dat zeker weigeren, maar normaal enkel als je profiel op privé staat (wat bij mij niet het geval is). Bij mij zou normaal iedereen moeten kunnen volgen, maar wanneer ik bij mijn volgers kijk zie ik dat ze er niet bijgekomen zijn dus dat ik ze nog ergens moet goedkeuren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien vraagt het niet of dat persoon je mag volgen, maar zegt het dat het het DOET. Dat zou een verklaring zijn van dat het profiel op open staat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er staat wel degelijk persoon X vraagt om jou te mogen volgen, en anders zouden ze toch bij mijn volgers staan, niet?

Antwoorden (1)

In je meldingen staat als het goed is een melding dat iemand je wil volgen. Daarnaast staat dan een balkje met goedkeuren, weet niet zeker, maar volgens mij wel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Klik op het verzoek en daar kan je het goedkeuren.