Wat betekent het als bij Facebook 'verstuurd via messenger' er niet meer staat?

Ik praat via Facebook met iemand die niet bevriend is met mij. Nu geeft ze geen antwoord meer en de tekst 'verstuurd via messenger' verschijnt niet meer. Wat betekent dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Verstuurd via messenger zie je alleen als deze persoon de FB Messenger app gebruikt om te antwoorden.
Misschien heeft ze het gpnog geen tijd gehad om te antwoorden, of je bent een beetje drammerig bezig waardoor ze geen zin meer heeft.
In plaats van even geduld hebben ga je er gelijk een vraag over stellen.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is ze offline gegaan, of heeft de wifi het begeven.