Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat iemand mijn Linkedin profiel bekijkt en ik niet op de zijne/hare kan kijken omdat ik "geen gemeenschappelijke connecties heb"?

vandaag heb ik weer een melding gekregen van bepaalde mensen die mijn Linkenin profiel bekeken hebben. mensen wiens naam me niet bekend is. maar als ik dan hun profiel wil bekijken (om te weten over wie het gaat en hoe ik ze ev. ken) krijg ik de melding dat ik dat niet mag omdat we geen gemeenschappelijke connecties hebben.
Hoe kan dat? Dus dat zij wel mijn profiel kunnen bekijken maar ik niet het hunne?

9 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zijn mensen die, of zelf of via hun bedrijf, een premiumaccount hebben. Zij kunnen alle profielen bekijken. Vaak zijn dit mensen die op zoek zijn naar mensen die een baan hebben in de richting van hun eigen werk (soms ook recruiters van bedrijven die kijken of er misschien iemand bij zit die aan de eisen van het bedrijf voldoet).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding