hoe kan het dat iemand mijn Linkedin profiel bekijkt en ik niet op de zijne/hare kan kijken omdat ik "geen gemeenschappelijke connecties heb"?

vandaag heb ik weer een melding gekregen van bepaalde mensen die mijn Linkenin profiel bekeken hebben. mensen wiens naam me niet bekend is. maar als ik dan hun profiel wil bekijken (om te weten over wie het gaat en hoe ik ze ev. ken) krijg ik de melding dat ik dat niet mag omdat we geen gemeenschappelijke connecties hebben.
Hoe kan dat? Dus dat zij wel mijn profiel kunnen bekijken maar ik niet het hunne?

9 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat zijn mensen die, of zelf of via hun bedrijf, een premiumaccount hebben. Zij kunnen alle profielen bekijken. Vaak zijn dit mensen die op zoek zijn naar mensen die een baan hebben in de richting van hun eigen werk (soms ook recruiters van bedrijven die kijken of er misschien iemand bij zit die aan de eisen van het bedrijf voldoet).