Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo mijn broer gaat beginnen met youtube channel over games hij is 17 jaar maar hoe krijgt hij dan het geld en hoeveel is het ?

en hij heeft geen zichtrekening waar op gestort kan worden moeten de ouders er dan tussen komen financieel ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
581

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet eerst een bepaald aantal viewers gegarandeerd per week of maand hebben ofzo om ook maar in aanmerking te komen (uit mijn hoofd 200.000) en de populariteit van je filmpjes bepaald hoeveel je dan kan krijgen. Er is niet echt een vaste maat voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom opent hij niet gewoon een eigen bankrekening?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, een 17 jarige zonder eigen bankrek?????
Als je geen geschikte rekening hebt kan je die van je ouders opgeven inderdaad.
Over het nodige viewer aantal: 200.000 klopt niet, ik kan ook geld verdienen met YouTube en heb maar 70 abbo's.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Inderdaad die 200,00 viewers klopt inderdaad niet, ik heb een account met 45 subscribers en kan ook geld mee verdienen. Nu doe ik dat echter niet omdat het totaal niet opschiet en irritant is voor je kijkers. Maar die 200,000 viewers per ? is misschien wel een goed iets om je minimaal aan te houden wil je een beetje binnen lopen. Maar het is in ieder geval zeker niet verplicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding