Hoe kan ik documenten delen met gekozen personen?

Ik wil met alle vrienden delen maar ik wil geen Facebook, WhatssApp, Dropbox of Outlook gebruiken. 2 gebruiken Gmail, 1 Outlook.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google documenten is daarvoor handig. Kan je gewoon gebruik maken van je Gmail-account.
capthavoc
9 jaar geleden
Dat wordt lastig voor het opsturen bekijken en bewerken van elkaar documenten zul je idd dezelfde service moeten gebruiken Hoe je het ook wend of keert er zal altijd ergens een account moeten worden aangemaakt. door 1 of zelf meerdere zeker als het om bestanden gaat waar je gezamenlijk aan wilt werken
voor zover ik kan zien lijkt het me het handigste diegene met outlook te vragen toch maar een gmail account met google drive aan te maken ? voor wat betreft email onafhankelijkheid is
dropbox toch het handigst die kan met elk email adres Maar wat wil je precies doen ?

Antwoorden (2)

Dit kan via Google Docs. Iedereen heeft wel een Google account (als je Gmail, Youtube of een Android telefoon gebruikt dan moet je dit aanmaken).
Via Google Docs upload je het bestand, en dan kun je emailadressen invoeren om aan te geven welke mensen dit document ook mogen inzien en eventueel aanpassen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kan het versturen ook via je google+ Account. Stel je hebt een gmail account. Dan heb je automatisch ook een Google+ account. Kijk hiervoor bij google Docs.

http://www.google.com/docs/about/