Kan ik de uploaddatum van mijn video op YouTube wijzigen?

Ik heb een video gezien die al heel lang op YouTube gezet is. En toch stond bij de uploaddatum: 6 maanden geleden
Hoe kan dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
De video is minimum 4 jaar geleden online gezet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Waarschijnlijk repost

Het beste antwoord

Deze kan niet gewijzigd worden. Het kan zijn dat je hetzelfde filmpje eerder gezien hebt. Dit was hetzelfde filmpje maar dan door iemand anders later erop gezet. Hierdoor zijn het 2 dezelfde filmpjes maar de één zet hem er eerder op dan de ander.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee het is niet mogelijk om de upload datum te veranderen. Wel kan je de video verwijderen en opnieuw uploaden.