Hoe kan ik mijn mailadres op linkedin openbaar zetten zodat iedereen dit ziet?

i.v.m. het vinden van een nieuwe baan wil ik graag gevonden kunnen worden. het lukt mij echter niet mijn emailadres zichtbaar te zetten zonder dat mensen een conectie met mij hebben.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Cryofiel
9 jaar geleden
Je kunt je adres opnemen in je naam. Als je Anita Witzier heet, kun je bijvoorbeeld je achternaam veranderen in
Witzier a.witzier@tros.nl Kijkers zien jou dan als Anita Witzier a.witzier@tros.nl Op sommige plekken laat LinkedIn een stukje van jouw beschrijving zien. Als je daar je adres neerzet, kunnen anderen dat ook zien.

Antwoorden (1)

Vanwege privacybescherming is er vanuit LinkedIn geen rechtstreekse mogelijkheid om je e-mailadres openbaar te zetten. Maar je kunt het wel op drie verschillende manieren toch in je openbare profiel opnemen. Namelijk door het in te vullen
- op je visitekaartje. Dus in de contactgegevens bij je kopprofiel.
- bij Aanvullende informatie.
- of in je Samenvatting.
Amadea