Hoe tuur ik iemand een bericht op Facebook? Zie toelichting.

Ik had iets geschreven in Facebook aan iemand. Daarna zag ik nergens een verzendknop op het scherm. Toen dacht ik, dat ik geen verzendknop hoefde te gebruiken. Daarna drukte ik op de x knop rechtsboven. Toen kreeg ik de mededeling, dat mijn bericht nog niet af was. Ik kreeg de keuze, of op de pagina blijven of de pagina verlaten. Ik gaf te kennen op de pagina te blijven. Maar daar schoot ik niets mee op. Volgens mij was het bericht wel af. Hoe kon Facebook beoordelen, dat mijn bericht niet af was? Of moest ik eerst inloggen? Of moest ik eerst vriend van hem op Facebook zijn, alvorens iets te verzenden? Of kan ik wat anders fout hebben gedaan? Zeg het maar. Toen ik uiteindelijk besloot de pagina te verlaten, was mijn hele bericht weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb in de vraag een taalfout gemaakt. Tuur moet zijn stuur.

9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een persoonlijk bericht of een openbaar bericht op iemands FB?
Ivana
9 jaar geleden
Ja op enter drukken, maar dan nog moet je eerst bevriend zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad op enter, maar bevriend zijn hoeft toch niet? Gister nog een bericht naar een niet-vriend gestuurd...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Facebook bedoelt met niet af dat je hem niet hebt verstuurd.

Het beste antwoord

Je moet eerst ingelogd zijn, ga daarna naar het profiel van de persoon aan wie je een bericht wil sturen, rechts naast de profiel foto staan 2 knopjes de eerste is vriend toevoegen de 2de is bericht, daar druk je op. Er komt dan een apart schermpje waar in je je bericht kunt sturen rechts onderin staat de knop verzenden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar het profiel van de persoon waar je een bericht naar wil stoppen, rechtsbovenaan (bij vriend toevoegen) staat ook een knop waarmee je een bericht kunt gaan sturen.

Als je de melding krijgt dat je bericht nog niet af was, dan was je een post aan het maken, waarschijnlijk op de wall van die persoon?

Toegevoegd na 29 seconden:
Stoppen moet natuurlijk sturen zijn
Ritsuka