waarom heb ik de nieuwe versie van snapchat niet?

Ik heb de Samsung galaxy s2 en ik kan op snapchat geen effecten toevoegen door te vegen bij de foto die je gemaakt hebt, en ik kan ook niet chatten en al die andere nieuwe dingen (ik kan alleen de tijd en de tempratuur op me foto krijgen) Ik kan de app ook niet bijwerken als je naar de playstore gaat. iemand die ik ken kan dat wel, terwijl we de dezelfde telefoon hebben.

wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het zou kunnen dat snapchat de S2 niet ondersteund, of de versie van android op je telefoon. Vergelijk jouw android versie met die van de persoon die je kent,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hier is een instelling voor. Open Snapchat en ga naar Instellingen -> Aanvullende diensten -> Beheren. Hier kun je filters aanvinken. Als je dit gedaan hebt zou je in elk geval al filters toe moeten kunnen voegen. Hoe het met de gesprekken zit weet ik niet

Antwoorden (1)

Beste,

Ik heb het niet precies kunnen vinden maar ik denk dat het, het volgde is.
1. Heb je de updates van android al gedraad. ( als je niet een up to date android hebt kan het zijn dat de app updates niet binnen komen )
2. je kan kijken bij je vriend(in) welk android hij/zij heeft. als hij/zij een hogere android heeft ligt het daar aan.

hoop dat het zo opgelost is.

succes.

detrinoom