Hoe kom ik van de israelische advertenties op mijn facebook pagina af?

Na mijn vakantie in Israel, heb ik standard op de rechterkant advertenties in het Hebreeuws. Irritant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
Cookies wissen?

Het beste antwoord

Je kunt ze wegklikken. Met het kruisje. Dan past Facebook je profiel aan en zullen ze op termijn verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

(als je google chrome gebruikt)
stap1. Ga naar een nieuw tabblad en klik web store aan.
stap 2. Tik bij zoeken --> Add Block.
stap 3. Voeg hem toe aan chrome en je bent klaar.

Nu heb je Helemaal geen last meer van reclames op welke site dan ook, ook op youtube!!

Ik hoop dat dit geholpen heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heten Cookies je kunt ze makkelijk verwijderen:

1.Klik op Start en selecteer Configuratiescherm.
(Opmerking: klik in de klassieke weergave van Windows XP op de knop Start en kies achtereenvolgens Instellingen en Configuratiescherm.)
2.Klik op het pictogram Internetopties.
3.Klik op het tabblad Algemeen als dit nog niet is geselecteerd.
4.Klik in het gedeelte Browsegeschiedenis op de knop Verwijderen.
5.Klik op de knop Cookies verwijderen.
6.Selecteer Ja als er een venster ter bevestiging wordt getoond.