kan ik twitter verwijderde foto's opvragen?

Vroeger had ik een twitter account met veel foto's, heb deze verwijdert kan ik de foto's die op mijn account stonden nog ergens terugvinden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Als "vroeger" minder dan 30 dagen geleden is, dan kun je je account nog her-activeren. Daarna niet meer.

Het beste antwoord

Nee, het is onmogelijk. Als je hebt je account gedeactiveerd dan verwijderd de Twitter alles van je account. En dus je foto's ook...

gr. Tomas